- EESMÄRK
- INFORMEERIMINE, VEENMINE, MEELDETULETUS?
- KAS PEAB KASVATAMA TEADLIKKUST, HUVI, SOOVI VÕI AJENDAMA TEGUDELE?
- SÕNUM
- PEAB OLEMA HUVITAV
- PEAB OLEMA HÄSTI JA VASTAVALT KANALILE EDASTATUD
- PEAB OLEMA HUVITAV
- RAHA
- KAS: A) NII PALJU, KUI RESSURSID LUBAVAD;
- B) TEATUD PROTSENT OLEMASOLEVAST MÜÜGITULUST või
- C) KONKURENTIDE REKLAAMIKULUDEL PÕHINEV PROTSENT
- TULUSAM ON KOOSTADA EESMÄRGI JA ÜLESANDE PÕHJAL REKLAAMIEELARVE - 1) KUI PALJUDENI TAHAB JÕUDA; 2) KUI SAGELI TAHAB OLLA NÄHTAVAL JA 3) MIL MÄÄRAL MINGI MEEDIAKANALI KAUDU TAHAB MÕJUDA.
- KAS: A) NII PALJU, KUI RESSURSID LUBAVAD;
- MEEDIA-KANAL
- TEOSTUS ERINEVATES KANALITES ERINEV - AJALEHT, AJAKIRI, RAADIO, TELEVISIOON, REKLAAMITULP, OTSEPOSTITUS VÕI TELEFONIREKLAAM, E-POST, FAKS, INTERNET
- TEOSTUS ERINEVATES KANALITES ERINEV - AJALEHT, AJAKIRI, RAADIO, TELEVISIOON, REKLAAMITULP, OTSEPOSTITUS VÕI TELEFONIREKLAAM, E-POST, FAKS, INTERNET
- HINDAMINE
- HINNATA MITTE AINULT SEDA, KUI HÄSTI KAUBAMÄRKI MÄLETATAKSE, VAID KA SEDA, KUI PALJUDELE HAKKAS TOODE MEELDIMA PÄRAST REKLAAMIKAMPAANIAT
- KÕIGE PAREM MÕÕDUPUU ON REKLAAMI TÕTTU SUURENENUD MÜÜK
- HINNATA MITTE AINULT SEDA, KUI HÄSTI KAUBAMÄRKI MÄLETATAKSE, VAID KA SEDA, KUI PALJUDELE HAKKAS TOODE MEELDIMA PÄRAST REKLAAMIKAMPAANIAT
- INFORMEERIMINE, VEENMINE, MEELDETULETUS?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar