laupäev, 12. detsember 2009

REKLAAMI SUUNAMINE


 

  • EESMÄRK
    • INFORMEERIMINE, VEENMINE, MEELDETULETUS?
    • KAS PEAB KASVATAMA TEADLIKKUST, HUVI, SOOVI VÕI AJENDAMA TEGUDELE?
    • SÕNUM
      • PEAB OLEMA HUVITAV
      • PEAB OLEMA HÄSTI JA VASTAVALT KANALILE EDASTATUD
    • RAHA
      • KAS: A) NII PALJU, KUI RESSURSID LUBAVAD;
      • B) TEATUD PROTSENT OLEMASOLEVAST MÜÜGITULUST või
      • C) KONKURENTIDE REKLAAMIKULUDEL PÕHINEV PROTSENT
      • TULUSAM ON KOOSTADA EESMÄRGI JA ÜLESANDE PÕHJAL REKLAAMIEELARVE - 1) KUI PALJUDENI TAHAB JÕUDA; 2) KUI SAGELI TAHAB OLLA NÄHTAVAL JA 3) MIL MÄÄRAL MINGI MEEDIAKANALI KAUDU TAHAB MÕJUDA.
    • MEEDIA-KANAL
      • TEOSTUS ERINEVATES KANALITES ERINEV - AJALEHT, AJAKIRI, RAADIO, TELEVISIOON, REKLAAMITULP, OTSEPOSTITUS VÕI TELEFONIREKLAAM, E-POST, FAKS, INTERNET
    • HINDAMINE
      • HINNATA MITTE AINULT SEDA, KUI HÄSTI KAUBAMÄRKI MÄLETATAKSE, VAID KA SEDA, KUI PALJUDELE HAKKAS TOODE MEELDIMA PÄRAST REKLAAMIKAMPAANIAT
      • KÕIGE PAREM MÕÕDUPUU ON REKLAAMI TÕTTU SUURENENUD MÜÜK

Kommentaare ei ole: